Timpul ne-a demonstrat că antreprenorul român, indiferent de nișa în care activează, trăiește clipa. Adică, dacă te-a prins la înghesuială, te-a ars. Cam așa și cu black friday. Început inițial ca un eveniment cât de cât decent, în timp s-a dovedit că puțini comercianți s-au dovedit a fi onești cu clienții lor. Au profitat și de faptul că în preajma evenimentului s-a creat o oareșce euforie, au mizat pe faptul că românul a stat relativ bine pe cash și uite așa s-a întâmplat ca black friday să ajungă subiect de glumă.
De obicei, merg pe ideea că dacă am nevoie de ceva, caut să-mi cumpăr la momentul în care chiar am nevoie. Da, urmăresc prețurile, citesc păreri despre produsul respectiv, caut alternative…nu aștept black friday. Desigur, ca orice om, am o listă cu produse care stau în expectativă și urmăresc să văd dacă de black friday produsul respectiv chiar are o reducere de preț. Acum, de exemplu, mă uit să văd dacă voi reuși să achiziționez pentru fii-mea cea mare o tabletă grafică. Visez de ceva vreme să-i fac cadou o astfel de tabletă pentru că e pasionată de desen și poate o prinde partea asta de grafică. Măcar învață ceva care să-i fie util pe viitor. Cum ziceam, dacă prind o reducere la așa ceva de black friday, m-am scos…am cadou de Crăciun.
Revenind, cred că vremurile când așteptai black friday pentru chilipiruri s-au dus….acum, reducerile dacă vor fi, vor fi la produse care oricum nu au mare căutare nici în restul anului. Motiv de a mai scapa de stocuri. Și da, posibil să fie și câteva produse la prețuri bune, produse semnalate cu celebru în limita stocului. Altfel, pentru frigidere, aragazuri, televizoare și alte nebunii scumpe, nu cred că black friday e răspunsul. Astea le cumperi când ai nevoie.