Toate nișele sunt ocupate…dar insistăm cu aragazul

Așa, scurt, să afle google că postez pe aici, vreau doar să zic că e mare bătălie pe nișele astea ce pot fi monetizate ușor. Bine, mai e ceva loc la chestii ieftine, dar acolo interesul este scăzut, iar dacă nu ai un magazin care exact asta vinde, nu se prea merită să te apuci să te bați cu restul lumii pe câteva cuvinte cheie.

Cam așa stă situația în cazul celor câteva articole scrise despre puzzle, unde, deși interes există, magazinele fac reclamă pentru orice tip de puzzle și, oricum, cine vrea să cumpere așa ceva, merge în oricare magazin on line sau static și cumpără…nu e ceva exagerat de scump. Ceva asemănător este și în cazul articolului despre lentilele de contact. Probabil, dacă pun mâna la treabă și insist cu ceva scriere de calitate, ar urma să vină și rezultatele

În fine, mă uitam că pe aici am postat foarte rar, și, probabil, tocmai acesta este unul dintre motivele pentru care articolul scris despre aragazul Samus, nici la ora actuală nu a fost indexat de google. Nu-mi fac griji, va fi indexat, eram doar curios să văd prin ce pagină va apărea acest articol pe câteva dintre cuvintele cheie. În condițiile în care,  până la momentul în care am decis să scriu despre electocasnicele fabricate în România și despre aragazul românesc, niciunul dintre cuvintele cheie folosite în articol nu au fost folosite pe blog. Deci, indexare canci. E bine totuși, în cazul în care mă voi mai apuca de un alt proiect, voi ști de unde să-l apuc.

Până una-alta, pentru că am citit eu pe undeva că dacă combini mai multe chestii și insiști pe un subiect, ușor-ușor, vei fi văzut ca ceva mică somitate în domeniu. Concluzie, vor mai urma ceva articole despre aragazuri, electrocasnice românești și alte chestii conexe. Nu de alta dar dacă tot nu am găsit o nișă ușor de monetizat, e bine să încerc să rup o bucată din una mare.

Leave a Reply